لوگوی چچیلاس
location-mark شهر خود را انتخاب کنید

سایه گستر ونوس

شرکت و گروه تولیدی سایه گستر ونوس با ده سال سابقه تولید سایبان های متحرک اعم از دستی و موتوری در تمامی نقاط کشور به فعالیت مشغول می باشد
در بسیاری از مواقع به دلیل عدم وجود پارکینگ سرپوشیده در منازل و محل کار، اتومبیل در فضای باز پارک میشود. با استفاده از این پوشش میتوان یک فضای زیبا و مناسب برای خودرو فراهم کرد. در عین حال میتوان از همان فضا در صورت نبود اتومبیل برای کاربردهای دیگر استفاده نمود. این پوشش در زمستان میتواند از یخ زدگی ماشین جلوگیری کرده و در تابستان مانع از آسیب رساندن نور خورشید به خودروی شما می گردد.
ضد آفتاب و باران عمر مفید پارچه بین 7 تا 12 سال حفاظت از خودرو در قبال احتمال برخورد خودرو های پارک شده همجوار هنگام جابجایی آنها - حفاظت از خودرو در قبال افراد ناشناس و آسیب های احتمالی به بدنه و رنگ خودرو - ایجاد احساس داشتن یک پارکینگ خصوصی در یک مکان عمومی برای هر خودرو - ظاهر زیبای طرح که جلوه بصری خاصی را به فضای نصب آن می دهد. - عدم اشغال دائمی متراژ زیر بنا و امکان جابجایی بعدی آن در صورت نیاز نمونه تولید شده در منزل موجود می باشد مشتریان محترم می توانند از آن بازدید نمایند. ابعاد سازه به سفارش مشتری تغییر می نماید ابعاد پیش فرض طول 5 متر عرض 2.5 متر و ارتفاع 180 سانتیمتر میل پرده و نزدیک 2 متر تاج چادر . ارسال به تمامی نقاط کشور.
سازه چادری متحرک آکاردئونی، سازه ای با قابلیت جمع شدن و دارای ابعاد متغیر میباشد. این پوشش براحتی قابل حمل و نصب بوده و توانایی پوشش محیط را با سرعت و آسانی زیاد دارا میباشد. سازه اصلی این پوشش معمولاً از پروفیل آهن آلیاژی مقاوم است که بوسیله مکانیزم فلزی و آلمینیومی به منظور بازو بسته شدن یکنواخت به یکدیگر متصل شده و بر روی چرخهایی که در دو طرف سازه قرار داده شده است . جنس پوشش سازه را میتوان از هر نوع پارچه یا پلاستیک با رنگهای مختلف انتخاب کرد. امروزه با توجه به قوانین سختگیرانه ای که در مورد صدور مجوز ساخت و ساز از جانب شهرداری ها وجود دارد، استفاده از این نوع سازه ها آسانترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای محافظت از محصولات دپو شده و انبار ها با رعایت قوانین ساخت و ساز می باشد. این سازه توانایی باز و بسته شدن در کسری از دقیقه را دارا می باشد و می تواند در مواقع لزوم بطور کامل روی زمین قرار گرفته و به آسانی به مکان دیگر منتقل شود. مهمترین کاربردهای استفاده از این نوع پوشش پارکینگ خودرو، انبار موقت و متحرک، استفاده در رستوران و کافی شاپ های روباز، سالن یا غرفه ی اجرای موقت مراسم، پوشش استخر، کارگاه موقت ساختمانی و… می باشد.
سایبان متحرک خودرو معمولا این نوع سایبان ها فضای کمتری را مورد اشغال قرار میدهند و ظاهری زیبا نیز برای محیط ایجاد میکنند و سایبان متحرک خودرو علاوه بر این محافظی بسیار مناسب برای خودرو شماست.
شماره تماس:
پیامک: 09132293221
آدرس: تهران، شهریار،مركزئ، شهریار، تهران و اصفهان رهنان خ مطهری کوچه 32
راه های دیگر ارتباطی
مشاهده وبسایت