فروشگاه دوچرخه جاینت

فروشگاه جاینت در رشت، فروشگاه تخصصی دوچرخه و لوازم جانبی ورزشی آماده خدمت رسانی به مشتریان و ورزش دوستان عزیز میباشد.

اطلاعات بیشتر:

امروزه در شهرهای پیشرفته و پرجمعیت جهان از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه استفاده میکنند وهمچنان در تلاشند تا این وسیله را بیشتراز پیش رواج دهند زیرا دوچرخه وسیله ای است که هیچگونه آلودگی و ضرری برای جامعه و افراد ندارد بلکه باعث افزایش فعالیت بدن میشود و برای سلامت افراد بسیار مفید است و از ترافیک واتلاف زمان جلوگیری میکند.و همچینین دوچرخه یک رشته ورزشی بسیار محبوب است
فروشگاه جاینت با هدف رواج دوچرخه سواری و تغییر سبک زندگی افراد تلاش میکند تا جامعه ای به دور از آلودگی وترافیک ایجاد کند و سلامت افراد جامعه را افزایش دهد.
جاینت فروشگاهی چندطبقه واقع در بلوار معلم رشت است که علاقه مندان به این وسیله (نقلیه،ورزشی) در هر رده سنی بتوانند احتیاجات خود را برطرف کنند. جاینت با عرضه انواع دوچرخه (کوهستان،مسابقه ای و غیره ) برای بانوان و آقایان و کودکان جهت رفاه علاقه مندان به این وسیله بینظیر تشکیل شده است.همچنین فروشگاه جاینت با عرضه برند های معروف تجهیزات جانبی و پوشاک مخصوص دوچرخه مانند(کلاه،دستکش،لباس مخصوص دوچرخه سواری)از اتلاف وقت شهروندان برای پیدا کردن پوشاک مخصوص دوچرخه و تجهیزات جانبی معتبر جلوگیری کرده است. جاینت فروشگاهی هیجان انگیزبرای علاقه مندان به این وسیله ورزشی میباشد.

چکیده:

فروشگاه جاینت در رشت، فروشگاه تخصصی دوچرخه ولوازم جانبی ورزشی آماده خدمت رسانی به مشتریان و ورزش دوستان عزیز میباشد.