مرکز لگوی آموزشی رشت

مرکز لگوی آموزشی رشت، در این مرکز کلیه ی دوره های لگو آموزشی در گروه های سنی مختلف برگزار میشود. این کلاس ها شامل: کلاسهای مادر و کودک، کلاسهای پانسیون، کلاسهای لگو، کلاسهای ویژه والدین است.

اطلاعات بیشتر:

نمایندگی انحصاری لگوی آموزشی در رشت inistagram : @legoeducation_rasht
نوجوانان دارای ذهنی فعال و خلاق هستند. آموزشهای خسته کننده و یکنواخت در دنیایی که تکنولوژی پیشرفت بسیاری داشته است بر ذهن دانش آموزان تاثیر گذاشته، از علاقه ی آنها برای یادگیری می کاهد و ذهن خلاق آنها سرکوب میکند. امروزه این مسئله که آموزش به صورت عملی تاثیر بسیاری در یادگیری دارد بر کسی پوشیده نیست. یکی از روشهایی که نوجوانان و دانش آموزان را علاقه مند به یادگیری میکند این است که آنها را به صورت یک بازی و ایجاد هیجان مسئول حل مشکلات دنیای واقعی کنیم، به این صورت ذهن خلاق آنها را به چالش کشیده و به یادگیری علاقهمند کنیم.
موسسه الگو با استفاده از دانش و تخصص روز دنیا مانند نگرش systematic creativity و یا شیوه ی یادگیری hands-on و داشتن درسهای منسجم، شرایط مقبولیت محتوای لگو را فراهم کرده است.
فعالیتهای لگوی آموزشی
• برگزاری کلاسهای مهارت محور در مدارس سطح کشور
• برگزاری کلاسهایی بر پایه ی آموزش همراه با ساخت در خانه های لگو
• تربیت معلمان و مربیان با انگیزه
• برگزاری مسابقات تخصصی روباتیک و اعزام منتخبین کشور به المپیاد جهانی رباتیک

چکیده:

در این مرکز کلیه ی دوره های لگو آموزشی در گروه های سنی مختلف برگزار میشود. این کلاس ها شامل: کلاسهای مادر و کودک، کلاسهای پانسیون، کلاسهای لگو، کلاسهای ویژه والدین است. در کلاس مادر و کودک، کودکان 2 سال تا 4 سال شرکت میکنند