کلینیک زیبایی گلسان (دکتر دستیار)

زیبایی بهترین چیزی است که کلینیک تخصصی گلسان ( دکتر مرتضی دستیار ) در رشت، متخصص آن است و تمامی خدمات پوست و زیبایی بدون جراحی را به شما ارائه میدهد.

اطلاعات بیشتر:

لیزر الکساندرایت کندلا، لیفت نخ، هایفو، تزریق ژل، بوتاکس، آراف فرکشنال، جوانسازی اینفینی، لاغری موضعی، انواع مشاوره های پوستی و زیبایی
دکتر مرتضی دستیار یکی از بهترین متخصصان پوست و زیبایی که بدون استفاده از جراحی، زیبایی صورت شما را دوچندان میکند. بیشترین سوالات و نگرانی مراجعه کنندگان انواع کلینیکهای تخصصی زیبایی صورت درباره هزینه بالا و طبیعی درآمدن جراحیها هست. این درحالی است که کلینیک تخصصی گلسان با روشهای نوین و بروز، زیبایی بدون جراحی را به شما تجربه میدهد. ازجمله خدمات بدون جراحی گلسان، استفاده از ابزارها و دستگاهای تخصصی شامل اصلاح فرم بینی، ایجاد خط گونه، تزریق ژل و حجیم سازی لب، جوانسازی و رفع شلی و افتادگی پوست و خط خنده با لیفت نخ است. متخصصان گلسان برای رفع لک و تیرگی پوست صورت از دستگاهای لیزری ایی استفاده میکنند که به پوست شما آسیب نرساند و دچار سوختگی نکند. هر کسی که با لیفت نخ و تزریق فیلر به بینی خود فرم میدهد بدون شک تمام کسانی را که ایرادی در بینی خود میبینند را به دکتر دستیار معرفی میکند زیراکه قطعا از لیفت بینی خود رضایت کامل خواهد داشت. از آنجایی که برخی از آقایان در ناحیه سینه دارای چربی اضافه هستند، گلسان چربی های اضافه ناحیه سینه در آقایان را با تکنیکهای غیر جراحی ترکیبی حذف کرده و حس جدیدی به آنها میبخشد.

چکیده:

زیبایی بهترین چیزی است که کلینیک تخصصی گلسان ( دکتر مرتضی دستیار ) متخصص آن است و تمامی خدمات پوست و زیبایی بدون جراحی را به شما ارائه میدهد.