کلینیک زیبایی گلسار

کلینیک تخصصی پوست، مو، لیزر و جراحی گلسار با استفاده از جدیدترین تجهیزات و متدهای روز دنیا در رشت همواره آماده خدمات زیبایی جراحی و بدون جراحی جهت زیباتر شدن شما می باشد. خدمات زیبایی همچون تزریق ژل، تزریق بوتاکس لب و گونه، لیفت، فرم دهی بینی و لب، جوانسازی پوست و ...انجام می شود.

اطلاعات بیشتر:

داشتن پوست خوب همیه دغدغه بسیاری از افراد است. یکی از بهترین روش ها جهت پیدا کردن بهترین دکتر پوست یا متخصص پوست استفاده از نظر مراجعه کنندگان به آن کلینیک زیبایی یا دکتر پوست و زیبایی است. یک مشاور خوب قبل از انجام هر نوع جراحی و یا بوتاکس و تزریق ژل میتواند مفید و معجزه گر باشد. همواره زیبایی هر شخصی با توجه به مکان و موقعیت جغرافیایی، فرهنگ، آناتومی و فیزیولوژی بدن فرد و حتی سلیقه فرد متفاوت است و از این عوامل تاثیر می پذیرد. همچنین با درک اینکه برخی از نواحی صورت اثرات شاخصی و مهمتری بر حفظ ترکیب کلی چهره انسان دارد و یک مشاور و متخصص پوست بر این واقف است و می تواند چهره زیبا و متعادل را بر هر شخصی ایجاد کند. کلینیک تخصصی و زیبایی گلسار رشت متخصصانی همچون دکتر رضا کیان مهر جراح عمومی و زیبایی و دکتر مسعود حمیدی متخصص پوست، مو و زیبایی است که دارای بورد تخصصی هستند. در کلینیک تخصصی زیبایی گلسار کلیه خدمات زیبایی با تخفیف ویژه اعم از جراحی زیبایی بینی، پلک، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، سای سیژن، تزریق ژل و چربی، جوانسازی پوست با متد های غیر جراحی، لیزر موهای زائد، لیفت شقیقه، پلک و گونه انجام میگیرد. یکی از جدید ترین روش های لاغری با ریسک پایین روش لیپوماتیک است که نسبت به لیپوساکشن یا لیپولیز جدیدتر بوه و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تأیید قرار گرفته است. از بین رفتن چربی صورت به دلایلی همچون رژیم های لاغری نامناسب، ژنتیک و بالارفتن سن مربوط میشود کلینیک زیبایی گلسار با تزریق چربی با روش های اصولی و استاندارد نتیجه مطلوب و بدون عارضه ایی را فراهم می کند. استفاده از نخ های فیلر و لیفت که در کلینیک زیبایی گلسار توسط متخصصان مجرب انجام میشود و زیبایی غیر جراحی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

چکیده:

کلینیک تخصصی پوست، مو، لیزر و جراحی گلسار با استفاده از جدیدترین تجهیزات و متدهای روز دنیا در رشت همواره آماده خدمات زیبایی جراحی و بدون جراحی جهت زیباتر شدن شما می باشد. خدمات زیبایی همچون تزریق ژل، تزریق بوتاکس لب و گونه، لیفت، فرم دهی بینی و لب، جوانسا